Photobucket

lunes, 1 de agosto de 2011

Noche de Frases

I'm a pretty girl.


I'm not being arrogant, it's just, it's just kind of a fact.


For a long time I made a career from my looks, so I get it, I'm a pretty girl.


And not in a "from a certain angle" way, in an obvious way.


It's the big mouth thing and the big butt thing, big butt is the key to obvious pretty if you know what I'm saying.


It's how men see me.


I'm not a smart girl or an interesting girl, I'm a pretty girl.


The big mouth and the butt, it confuses guys into thinking that I'm someone else.


And I'm used to it. And I'm used to them walking away when they realize...


but I am sick of watching them walk away!


I want someone who fight for me


I want someone who doesn't make me feel like a pretty girl I want to feel like ME.!

NO es la primera vez que publico esto... ayer... ya no quería pensar.. hoy tampoco la verdad... pero... ya estoy mas tranquila... Vas a pasar... así como eh pasado otras cosas... yo se... pero eso me recordó "No porque este acostumbrada deja de doler"
después mi roomie me dijo algo que ya había escuchado antes "Das mucho amor" y "somos muy confianzudos"
eso hizo que me acordara de un platica con el hace mucho una noche de confesiones jugando el que perdía confesaba "le tomo cariño a la gente muy rápido mas de lo que debería"
"cual es tu defecto?" nose alomejor ese es mi defecto, eso es lo que tengo de malo...
después dijo si alguien te quiere te va buscar, eso me recordo a " Si me quieres en tu vida, me vas a poner ahí no tengo porque pelear por un lugar"
vas a pasar... si vas a pasar igual que los demas igual que todo lo que me a pasado... vas a pasar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

I'll be watching you...

Photobucket